
Ramowy rozkład dnia:
CZĘŚĆ I
1. Kontakty indywidualne z rodzicami dziecka
2. Czynności i zabawy podejmowane przez dzieci z własnej inicjatywy wg zainteresowań
3. Praca stymulująco- wyrównawcza (indywidualna lub w małych zespołach)
4. Ćwiczenia i zabawy utrwalające
5. Korzystanie wg potrzeb z kącików relaksacyjnych.
6. Pomoc dzieci w przygotowaniu materiałów do zajęć.
7. Czynności porządkowo- gospodarcze.
8. Zabawy i ćwiczenia poranne.
9. Zabiegi higieniczne.
10. Śniadanie.
CZĘŚĆ II
1. Zajęcia, zabawy, spacery, wycieczki, kontakty okolicznościowe, uroczystości zwiaane
z realizacją ustalonych w planach zajęć celów. Różne formy relaksu.
2. Zajęcia i sytuacje edukacyjne zgodne z potrzebami dziecka.
3. Prace porządkowo- gospodarcze.
4. Pobyt na świeżym powietrzu, zabawy dowolne z elementami rozwijania sprawności
fizycznych.
5. Zabiegi higieniczne.
6. II śniadanie.
CZĘŚĆ III
1. Różne formy relaksu- leżakowanie, słuchanie muzyki, bajek, oglądanie książeczke,
zabawy o nieznacznym ruchu.
2. Ćwiczenia i zabawy utrwalające, ortofoniczne, tematyczne, konstrukcyjne, dydaktyczne
organizowane przez nauczycielkę i podejmowane z inicjatywy dzieci.
3. Prace porządkowe i zabiegi higieniczne.
4. Pomoc w przygotowaniu środków dydaktycznych i materiałów na dzień następny.
5. Praca wyrównawcza, indywidualna lub w małych zespołach.
6. Zabiegi higieniczne.
7. Obiad.
8. Kontakty z rodzicami.